جدیدترین مطالب آریا

پنل پیامک آریا

پنل پیامک آریا

پنل پیامک

تا بحال کسب و کاری را دیده اید که نیاز به تبلیغ و معرفی نداشته باشد؟ یا بگوید به اندازه ای فروش دارم که نیاز به خرید مجدد مشتری های قبلی ندارم؟! ما هر روز شاهد تبلیغات بزرگترین و موفق ترین کسب و کارها مثل دیجی کالا، علی بابا و … هستیم. از بیلبورد ها و سایت ها تا پیامک هایی که روزانه برای ما ارسال می­شوند. این یعنی اس ام اس مارکتینگ هنوز هم موثرترین نوع تبلیغات حتی برای برندهای بزرگ و شناخته شده است. البته که استفاده از پنل اس ام اس تنها برای تبلیغات نیست و ارتباط با مشتری شاید قسمت مهمتری از نقش پنل پیامک را شامل شود. حالا می­دانید چرا برندهای بزرگ اس ام اس مارکتینگ را برای تبلیغات انتخاب می­کنند و تبلیغات در شبکه های اجتماعی علاوه بر هزینه پایین و تاثیر بالایی که دارد جزو اولویت های آن ها نیست؟ پیامک در تلفن همراه مخاطب باقی می­ماند و در واقع این ماندگاری باعث می­شود که اس ام اس مارکتینگ یکی از روش های مورد علاقه صاحبان کسب و کار باشد. سامانه پیام کوتاه، امکان ارسال و دریافت پیامک را برای شما فراهم میکند و ۲ نیاز اصلی هر کسب و کار را  برطرف میکند:

  1. تبلیغ و معرفی کسب و کار
  2. مدیریت ارتباط با مشتری قدیمی

همین حالا بهترین پنل پیامک را با مناسبترین قیمت خریداری کنید

خرید پنل پیامک را با مشاهده امکانات سامانه پیامکی انجام دهید و در کمتر از چند دقیقه ارسال پیامک را آغاز کنید.
پنل پیامک آریا A پنل پیامک آریا D پنل پیامک آریا C پنل پیامک آریا B

امکانات سامانه پیامک آریا

دفترچه تلفن

دفترچه تلفن تو سامانه پیامکی همون کاری رو برای شما انجام میده که دفترچه تلفن های کاغذی تو منزل یا کانتکت های گوشی براتون انجام میده، با این تفاوت که اینجا میتونید نامحدود مخاطب و گروه مخاطبین ایجاد کنین.

خدمات هوشمند

خیلی وقت ها پیش میاد که شما دسترسی به لپتاپ و کامپیوتر برای استفاده از پنل پیامک ندارین، اگر این اتفاق از قبل برنامه ریزی شده باشه ارسال زماندار به دادتون میرسه و میتونید از قبل متن پیام و زمان و ساعت ارسال رو ست کنین و ارسال شما انجام میشه.

عملیات حساب

در قسمت عملیات حساب پنل پیامک، شما میتونید خرید خط و شارژ مورد نیازتون رو انجام بدید و به گزارش دقیق هر کدوم دسترسی داشته باشید.

در زیرمجموعه شارژ حساب، علاوه بر لیست تعرفه ها که برای شما نمایش داده میشه، تعداد پیامکی که میتونید با اون مبلغ شارژ ارسال پیامک داشته باشید هم به شما اعلام میشه و شما میتونید به راحتی خرید شارژ خودتون رو انجام بدید.

پشتیبانی

ازآنجایی که اکثر مخاطبان پنل پیامک، صاحبین کسب و کاری هستند که مجال مکالمه و پیگیری های تلفنی را ندارند، ما در پنل پیامک آریا پشتیبانی تیکتینگ را قرار دادیم و در اسرع وقت به تیکت ها پاسخ میدهیم. همچنین در بخشی که با عنوان انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفتیم، آماده ی شنیدن نظرات شما هستیم.

ارسال پترن

در پنل پیامک آریا، پیامک ها پس از ارسال و قبل از دریافت توسط مخاطب در صف تایید مانیتورینگ قرار میگیرند تا از ارسال پیامک های بی محتوا و تبلیغات غیر مجاز و کلاهبرداری های پیامکی جلوگیری شود. به همین دلیل دریافت پیامک با سرعتی بالا اما کنترل شده انجام می گیرد. اما این سرعت برای کسب و کارهایی مثل اپلیکیشن ها و سایت ها که کد فعالسازی برای تائید شماره موبایل ارسال میکنند

ارسال وب سرویس

وب سرویس پیامک ، جهت ارسال اس ام اس از سایت یا نرم افزار شما کاربرد دارد و از این طریق میتوانید پیامک های خود را ارسال، دریافت و مدیریت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *