یک ایمیل ارسال کنید

    خدمات ویژه گروه مهندسی آریا

    گروه مهندسی آریا در زمینه ارائه سیستم جامع حسابداری و انبارداری آریا فعالیت خود را آغاز و با گسترش روز افزون فضای مجازی و تبلیغات اقدام به خدمات دهی در خصوص تجهیزات و تبلیغات مجازی از قبیل طراحی سایت . طراحی اپلیکیشن . پنل پیامک و تجهیزات رادیویی و اینترنت اختصاصی برای شرکتها و مجتمع ها بصورت ADSL & VDSL .

    همراه . واتساپ . تلگرام

    همراه : ۰۹۱۲۳۴۷۶۳۴۰

    همراه : ۰۹۳۸۰۱۸۱۸۸۱

    حمل و ارسال

    به سراسر ایران در کمترین زمان

    پشتیبانی ۲۴ ساعته

    info@ariyasystem.com

    manager@ariyasystem.com

    آدرس

    تهران . منطقه ۲۲ . بازار

    آگهی و نیازمندیهای فروش منپنل پیامک آریااپلیکیشن گروه مهندسی آریا

    تجهیزات امنیتی و مخابراتی

    گروه مهندسی آریا ارائه سیستم جامع و یکپارچه حسابداری و انبارداری آریا که در چهار سطح کلاینت، تولید ، شبکه و تولید و شبکه ارائه می گردد امنیت بالای اطلاعات با آریا. این سیستم جهت سهولت کاربران بدون دانش حسابداری طراحی گردیده است.

    برای داشتن سیستم مالی با توجه به سیستمهای موجود در بازار که توسط شرکتها ارائه می گردد بدلیل پیچیدگی و یکپارچه نبودن اطلاعات باعث زمانبر شدن ورود اطلاعات می گردد. که برای رفع این مشکل باید برای ثبت حسابها از اپراتور برای ورود اطلاعات استفاده کرد. مجموعه آریا برای رفع این مشکل سیستم را بصورت یکپارچه با کلیه قابلیتهای در دسترس فروشگاهها قرار داده که به راحتی خودتان بدون دانش حسابداری اطلاعات مالی خود را مدیریت کنید.

    پهنای باند اختصاصی و اینترنت مجتمع ها

    اینترنت پرسرعت مجتمع ها و برج ها سپنتا برای ساکنین مجتمع هایی که بنا به دلایل فنی مختلف، مانند فیبر بودن خطوط تلفن، تکمیل ظرفیت مرکز مخابرات منطقه و یا نیاز به پهنای باند اختصاصی و ارتقای کیفیت و… امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را نداشته باشند، اینترنت پرسرعت ADSL ویژه خود را ارائه می نماید. سپنتا با سرویس های اینترنت ADSL ویژه مجتمع ها و برج ها امکان استفاده و دسترسی آسان از اینترنت پرسرعت را برای تمامی ساکنین آن مجتمع ها و برج ها فراهم می نماید. در این روش ابتدا اینترنت به وسیله لینک های بی سیم با سرعت های خیلی بالا تا مجتمع رسانده شده، سپس برای هر یک از واحدها از طریق خطوط تلفن مجتمع، کابل شبکه و یا حتی سیم های برق اینترنت پرسرعت فراهم می شود. سرویس های اینترنت پرسرعت ویژه مجتمع ها و برج های سپنتا بدون اشغالی خط تلفن، با ویژگی های منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد تا بر اساس نیاز خود سرویس مناسب را انتخاب نموده و پس از برقراری سرویس به راحتی و با سرعتی باورنکردنی در دنیای مجازی گام بردارید و از سرویس اینترنت پرسرعت سپنتا لذت ببرید. اینترنت پر سرعت سپنتا مزایای اینترنت پرسرعت سپنتا ویژه مجتمع ها و برج ها .

    طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS

    اپلیکیشن اندروید یکی از کانال های پرکاربرد قابل استفاده توسط مشتریان شماست. بطوریکه در حال حاضر طبق آمار موجود در وب اکثر مراجعه کنندگان صفحات سایت شما توسط تلفن های هوشمند از سایت شما بازدید کرده اند. پس بدیهی است یکی از نیازهای شما برای جلب توجه مشتریانتان همان اپلیکیشن های اندروید می باشد. البته اپلیکیشن ها سناریوهای متفاوت دارند که با مشاوره با کارشناسان ما می توانید بهترین نتیجه و انتخاب را در این راه داشته باشید. با توجه به تحریم کشورمان برای انجاب بهتر اپ در گوشی آیفن از طریق وب اپ که با قابلیت اجرای عالی بدون مشکل و سرعت بیشتر برای مشترکین در نظر گرفته می شود

    پنل پیامک آریا

    تا بحال کسب و کاری را دیده اید که نیاز به تبلیغ و معرفی نداشته باشد؟ یا بگوید به اندازه ای فروش دارم که نیاز به خرید مجدد مشتری های قبلی ندارم؟! ما هر روز شاهد تبلیغات بزرگترین و موفق ترین کسب و کارها مثل دیجی کالا، علی بابا و … هستیم. از بیلبورد ها و سایت ها تا پیامک هایی که روزانه برای ما ارسال می­شوند. این یعنی اس ام اس مارکتینگ هنوز هم موثرترین نوع تبلیغات حتی برای برندهای بزرگ و شناخته شده است. البته که استفاده از پنل اس ام اس تنها برای تبلیغات نیست و ارتباط با مشتری شاید قسمت مهمتری از نقش پنل پیامک را شامل شود. حالا می­دانید چرا برندهای بزرگ اس ام اس مارکتینگ را برای تبلیغات انتخاب می­کنند و تبلیغات در شبکه های اجتماعی علاوه بر هزینه پایین و تاثیر بالایی که دارد جزو اولویت های آن ها نیست؟ پیامک در تلفن همراه مخاطب باقی می­ماند و در واقع این ماندگاری باعث می­شود که اس ام اس مارکتینگ یکی از روش های مورد علاقه صاحبان کسب و کار باشد. سامانه پیام کوتاه، امکان ارسال و دریافت پیامک را برای شما فراهم میکند و ۲ نیاز اصلی هر کسب و کار را برطرف میکند:

    تبلیغ و معرفی کسب و کار
    مدیریت ارتباط با مشتری قدیمی